søndag, september 26

Jeg rejser til Canada & jeg rejser til USA a.s.a.p.

Jeg rejser til Canada & jeg rejser til USA a.s.a.p.
Canada åbnede landet op for færdigvaccinerede turister den 7. september og USA er kommer på banen med en mulig dato - de åbner en gang i november. Herligt. Skønt. Fantastisk. Verden er ved at åbne op igen. 

Corona er stadig derude…
Vi lever stadig i en Coronatid med påpasselighed og mulighed for restriktioner, men vi har også lært at passe på hinanden og os selv. Nu er det muligt at rejse til Canada og snart også USA. Jeg kan ikke vente. Jeg skal afsted. a.s.a.p. As soon as possible. Så hurtigt som muligt.

Jeg rejser til Canada og USA

Jeg var senest i Rocky Mountains i Canada og det sydvestlige USA...
Det er nu to år siden jeg senest var i de canadiske Rocky Mountains i Canada. Det var en smuk efterårstur, hvor jeg vandrede og oplevede de gule farver i bjergene. Det samme gælder for nationalparkene i det sydvestlige USA. Jeg besøgte bl.a. Yosemite og Grand Canyon nationalparkerne i november 2019. Det var i forbindelse med at jeg skulle løbe halvmaraton i Las Vegas. Det bliver godt at komme afsted igen.

Indrejseregler: eTa, Esta, ArriveCAN, mm.
Der vil være flere krav og betingelser som skal opfyldes for at få lov, men sådan må det være. En lille forhindring i forhold til igen at kunne glæde sig til en rejse til Canada eller igen glæde sig til en rejse til USA.  Det kan ikke stå i vejen for de store og supergode oplevelser, der venter på en rejse til Canada eller en rejse til USA.

Klar, parat, afsted til Canada og USA
Min dufflebag er fundet frem og passet udløber først i 2024. Jeg er klar. Nu mangler jeg “bare” at beslutte mig, men det gode ved rejser til Canada og USA er, at der findes ikke dårlige valg - i hvert fald ikke i mit hoved. 

Rejser til Canada og USA er altid gode…
Drømmene er store og planerne er mange. Men en tur til Rocky Mountains i Canada: Banff National Park og Jasper National Park og en tur til  nationalparkerne i det sydvestlige USA: Grand Canyon National Park, Bryce Canyon National Park og Zion National Park står øverst på min liste.

NU SKAL JEG BARE BESTEMME MIG. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar